Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар, який повертається: 1) не має містити слідів встановлення й експлуатації 2) Має мати товарний вигляд і не мати механічних пошкоджень 3) паковання товару має бути не пошкоджене 4) усі відповідні пломби, ліцензії, наклейки мають бути на своїх місцях УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ У нас є кілька умов, які стосуються процедури обміну та повернення товарів: Товар повинен бути в непошкодженому стані, збереженій упаковці, з етикетками, в оригінальному зовнішньому вигляді та зі збереженими фабричними ярликами. Обмін та повернення товару можливі лише у магазинi MOBI-ZONE або за допомогою кур'єрської служби "Нова пошта". Процедура обміну/повернення виглядає так: Кур'єрською службою "Нова пошта": Ви можете надіслати товар назад до нас за допомогою служби "Нова пошта". Для цього потрібно виконати наступні кроки: Заповніть заяву на повернення та додайте її всередину посилки разом з товаром, який ви повертаєте (будь ласка, пам'ятайте, що без заяви кошти не будуть зараховані на ваш рахунок!). Положіть оригінальний чек в посилку. Упакуйте товар таким чином, щоб упаковка виробника не пошкоджувалась під час транспортування, якщо така упаковка існує. На посилці зазначте нашу адресу: Нова Пошта. Поштове відділення №1, смт. Солоницівка, улиця Горького, 25а, Харківська область Після відправлення посилки вам необхідно зберегти квитанцію про відправлення та другу частину накладної до отримання повернення коштів. Зверніть увагу, що ми здійснюємо повернення коштів протягом семи банківських днів після отримання та перевірки товару. Документи, які вам потрібно надати: Оригінальний чек. Товарна накладна. Заповнена заява про повернення. Процедура повернення коштів наступна: Ми здійснюємо повернення коштів лише після отримання товару, який ви повертаєте. Є кілька способів отримання повернених коштів: На банківську картку: Повернення коштів на картку можливе, якщо ви оплачували товар банківською карткою. Якщо ви оплачували замовлення післяплатою, також ми перерахуємо гроші на вашу картку. Проте для цього необхідно надати всі необхідні реквізити (МФО, ЄДРПОУ, ІПН, розрахунковий рахунок банку тощо). Інформацію щодо цих реквізитів можна отримати в вашому банку, яким ви користуєтеся. Повернення коштів на картку або розрахунковий рахунок зазвичай займає від 3 до 7 банківських днів, залежно від банку. На розрахунковий рахунок у банку: Якщо ви оплачували замовлення банківським переказом як юридична особа, повернення коштів буде здійснено на ваш розрахунковий рахунок.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.